2. Naar de knoppen

Je kunt op je GR verschillende 'soorten' knoppen vinden. Hieronder zie je een globale indeling. Deze indeling is niet helemaal 'sluitend', maar 't geeft je hopelijk wel een idee van de verschillende mogelijkheden.

Grafieken tekenen q1869img1.gif

Edit-toetsen

Je gebruikt om de opdrachten boven elk knopje te gebruiken. [DEL] verwijdert het teken onder de cursor op het scherm en [CLEAR] verwijdert de hele regel...

q1869img2.gif

Pijltjestoetsen

Toets en of om de helderheid van het scherm aan te passen.

q1869img3.gif
Geavanceerde functies toetsen q1869img4.gif
Wetenschappelijke rekenmachine toetsen q1869img5.gif

bron

Terug halen van de invoer

Met [ENTRY] kan je de eerder ingevoerde berekeningen terughalen. Met de pijltjestoetsen kan je dan zo'n berekening aanpassen, veranderen en zo. Normaal worden tekens overschreven, gebruik [INS] om ook tekens te kunnen invoegen. Je kan dat zien aan de vorm van de cursor. Bij overschrijven is het een blokje, bij invoegen een liggend streepje.